söndag, oktober 22, 2006

mina käraste bloggläsare...

...jag får be er om en tjänst. klicka på den lilla fina länken här bredvid som går till "fridas place". gå in på hennes senaste uppdatering av bilder och ni kommer få se bilder från dagens agilitytävling i lidköping.. en bild på pompe och mig, en bild på nalle och mig. det fina med bilder är att det kan se så bra ut! trots att helheten var katastrofal... ah, de e bra. berättar jag inte hur det verkligen gick till på tävlingen så tror ni att det gick bra. jag strök mig för övrigt i dagens sista klass. de e agilitysemester nu. länge. typ ett halvår...

joo och längst ner av bilderna ser ni en bild.. de e jag.. som håller i nått.. nått.. så bedårande så att hjärtat snörps ihop. en liten liten liten liten dvärgpinscher... de e en hund typ i storlek (litenlek) med chihuahua.. å den va bara 11 veckor. såg så skör ut men var så tuff. en riktig piraya som verkade tro att han kunde döda vilken hund som helst! de va de sötaste lilla djur jag sett. han hade ett illerhalsband på sig, så liten hals hade han. naaaaaw!

jag har satt klockan på 05.20... uschi. =) imorn bär det av till GeKås i ullared!! ska nog sova nu.. e ju bara 6 timmar å en kvart kvar tills det plingar.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Har tappat bort Din mail Emma... Om jag får den lovar jag att ge Dig en hel hög med opublicerade bilder från dagen ;) Vad säger du? A deal?

11:58 em  
Anonymous Anonym said...

Dere ser jo bra ut på bilder fraagilitybanen da:-)

7:40 em  
Blogger Gordon said...

Hej Emma, Nalle och Pompe! Fotona på Fridas hemsida är verkligen otroligt proffsiga. Njut av dem - och av er insats på tävlingen. Kram från tillg. vännerna i Skara-flocken

9:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home