fredag, oktober 20, 2006

borrelia

ja va i skolan från 9 till 17.45 idag!! ni tror mej antaligen inte men så flitiga var jag å mina examensarbetesvänner. =D mycket fick vi gjort å ååå så fint vårt arbete blev! nu ska vi bara försöka få nått vettigt ur vår sega handledare *suck* marie å maria ska på handledarträff på måndag.. själv ska jag åka till ullared då. förmodligen klarar dom sig utan mej =)

mamma, pappa å mormor har åkt till linköping idag. mormor bor där å mamma å pappa ska va där över helgen.. till söndag, eller måndag.. jag vet faktiskt inte. förmodligen har dom sagt de 100 gånger. men jag kommer ju inte ihåg nått längre. har väl nån förfärlig sjukdom som tar bort minnet kanske. borrelia tror jag. har trött muskler oxå, dom orkar inte så mycket. de måste ju va för att jag har nån sjukdom..! hm, jo i alla fall så har jag, Nalle, Pompe å Hedwig huset för oss själva. så vi e ganska nöjda.. vi ska hitta på mycket bus i helgen =)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Har ni fest eller :D

2:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home