torsdag, oktober 05, 2006

på tal om inget..

... jag saknar så att vara blond... :(

jag har anmält mig till en agilitytävling nu. en liten inofficiell i lidköping den 22/10. Två klasser ska jag tävla pompe och en med nalle tänkte jag.. han har visserligen blivit pensionerad två gånger redan men.. han e ju så duktig. jag tror han kommer göra ett superlopp. denna gången ska vi starta i hoppklassen istället för agilityklassen för han får så mycket fel på balanshindrena när han hoppar av för tidigt! dessutom e dom ju lite riskabla för nalles gamla leder. vi tränar ingen agility nu knappt, jag o nalle. men slalomet i trädgården flyger han igenom som han aldrig gjort annat. han e ju veteran. han vet hur man gör. å ja tror han tycker de e himla kul, fast han orkar bara en klass!!

har varit i skogen på förmiddagen o lagt ut ett blodspår till pompe. längre den här gången och med en vinkel! tror jag ska vänta en timma till med att gå ut och köra det.. då har det legat i 2-3 timmar tror jag.. blir nog bra. hoppas bara inget djur har varit å stulit min rådjursskank.. o skinkbiten som jag la bredvid..

1 Comments:

Blogger Gordon said...

Hej Emma! Vi väntar med STOR spänning på hur det går för Pompe på viltspåret. - Och sen: såklart att du ska starta med Nalle. Åldern har INGEN betydelse, så länge han tycker att det är kul. Kramar från oss i Skara-flocken. (P.S. Hör av dig om massage, så tar vi gärna en genomgång!)

7:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home