torsdag, september 28, 2006

Blodspår!

har varit ute i skogen nu på förmiddagen.. hade beslutat mig för att ta tag i viltspårträningen! Så nu har Pompe spårat sitt första blodspår.. han va duktig. klöven var ju liite otäck först =) men blodet var spännande och det låg en hel köttbulle vid slutet av spåret oxå så han va glad å nöjd! så de va ju lyckat!! nalle blev helt galen.. han ville oxå! han sprang spåret efteråt när jag tagit bort klöven. men han e så slarvig o virrig nalle, eller oxå har han tappat lite luktsinne. så jag spårar inte med honom längre. han fick springa o leta upp sin morot i skogen ett par gånger. de e han bättre på!
tror förresten att sommarlovet e slut nu, har ju haft de rätt soft nu ett bra tag =) men nu börjar de blir lite o göra... just nu måste jag hugga in på pedagogiken.. egentligen ska jag väl bara sammanfatta lite som andra skrivit.. fast jag får nog skriva lite själv me.. ja vet inte, de e flummigt de här me nätuniversitet och grupparbete över internet! ingen koll ju!

1 Comments:

Blogger Gordon said...

Hej Emma! Grattis till en lyckad blodspårspremiär. Nu kan du snart göra ett anlagsprov. För det är mycket spännande! Kram från oss i Skara-flocken

3:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home