torsdag, september 28, 2006

*suck*

ja blir så matt.. ingen veterinär har ringt minsann. pompe har sårskorpor på hela hakan.. snart gråter jag. varför bryr sig inte veterinären för?!!

har ont i huvet.

såg just en söt film i alla fall.. matte söker husse. den rekomenderar jag. sweet.

har gjort ett halsband till pompe.. de e de andra jag gör till honom. han kommer ha massor sen... de här e helsvart me diamanter på =) jag kunde tagit en bild.. men pompe ligger halvdöd i sin korg så jag har ingen modell.

hade förresten handledarträff idag.. för examensarbetet. roland verkade poisitiv å så.. kom me lite bra poänger som vi ska tänka på. blir kanon de här.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hos vilken veterinär är Du med Pompe? De i Vara upplever jag som väldigt bra. De bryr sig OCH är dessutom inte svindyra! Det kan ju knappast vara kul för lille Pompe att tassa runt med sårskorpor över hela kroppen :( Den stackars...

3:10 em  
Anonymous Anonym said...

Byt vet!

7:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home