fredag, september 15, 2006

hund hund hund som vanligt

igår tränade jag lite agility. först me nalle men han orkade bara halva banan.. inte undra på för de va 22 grader.. lite för varmt för en gamling o träna! tog de lugnt me Pompe me, men han va jätteduktig! blev faktiskt riktigt imponerad av han. men lite vimsig e han ju. helst vill han bara kuta runt i cirklar hela dagarna me en trasa eller strumpa i munnen. inga krav...

tror jag ska gå till min vackra skog en stund..

har varit i skolan idag å pratat me mina examensarbeteskompisar.. diskuterat lite om artiklar vi läst o så.. me jämna mellanrum tjuter någon av oss till lite grand o fnissar en stund, för vi e så himla entusiastiska över vårt ämne! de e såå spännande =) gott å få göra ett examensarbete fullt av inspiration och intresse!!

fick PM:et till tävlingen på törebodas BHK den 30/9 idag. åh, de kommer bli en skojig tävling! den är inofficell.. men känns mycket hemtrevligare o skojigare än en del officiella tävlingar där alla bara vill vinna o flytta upp sig i klasser! klar man vill vinna ändå men =) ska tävla i 4 klasser den dagen!! ska bli superkul!! hoppas pompen tycker de me.

2 Comments:

Blogger Gordon said...

Hej Emma, Nalle och Pompe! Vi håller helt med dig: det blir jätteroligt att tävla i Töreboda. Och du har också alldeles rätt i att det är mycket mer avspänt på inofficiella tävlingar. Kramar från Skara-flocken (Bengt med BARON och FALSTAFF)

4:33 em  
Anonymous Anonym said...

Hehe..

Jag brukade titta på min hund Smokey och tänka,
"Om du vore lite smartare skulle du kunna tala om för mig vad du tänker på,"
och han tittade på mig som om han sa,
"Om du vore lite smartare skulle det inte behövas"

FRED JUNGCLAUS

6:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home