torsdag, september 07, 2006

freak

jag har de bara för slappt nu... har inte varit i skolan på hela denna veckan o ska dit först på onsdag.. då e de bara lite grupparbete å vi har inget speciellt å göra ändå. bara trevligt å träffa tjejerna.. pedagogiken e oxå soft. inget förrän på söndag nu då vi ska "chatta" lite i gruppen...

har varit ute å cyklat me pompe idag. tänkte att han skulle bli riktigt vältränad så att han kan springa fort på agilityn.. själv sätter jag mig på cykeln för att slippa anstränga mej... e de lite fel taktik kanske? kommer ju få svårare att hänga me pompe på agilitybanan! men jag ska faktiskt börja på aerobics.. om min pedagogikgrupp går me på att flytta fram onsdagsträffarna en kvart. *hoppas*

har köpt en tvättlina idag.. den e 20 meter. jag har bundit fast den i en liten sele som pompe ska ha på sig, så att jag kan träna honom i att va lös.. alltså han kan ju de... men han gillar harar oxå.. å ja vill inte att han ska försvinna från mej.. så jag måste uppfostra honom lite bättre.. jösses vilket freak jag är..

jag måste verkligen vara freak personifierat! dels har jag bara hundar i huvet! eller inte bara.. men ganska mycket i mitt liv kretsar kring min pompe!! hundfreak med andra ord.. som grädde på moset är jag "sån där kristen" oxå!! jesusfreak!! dubbelfreak alltså.. jösses, tänk att jag har vänner trots allt. :-)

2 Comments:

Blogger Gustav K said...

Nja... Det är ju ändå ganska sunda intressen du har, liksom. Jag tycker det är ways läskigare med människor som inte gör något alls (inga ambitioner, inga intressen, inga engagemang osv) än med "jesusfreaks" eller "hundfreaks". Så det så :)

12:57 em  
Anonymous Anonym said...

Ringaren i Lundsbrunn, Sweden liksom...fast du meddelar ju dig på ett mer sofistikerat sätt...Än han i notré dam menar jag :D Skrattar gott...förresten tror jag har någon mp3a med sugerbabes "freak" vill du ha den?


Kram

1:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home