söndag, augusti 27, 2006

matrix

alltså.. jag förstår inte hur vansinnigt ointelligent jag måste vara.. å jag förstår inte hur man kan se en film å fatta så galet lite som jag gjorde ikväll.. har alltså sett matrix, tvåan å trean.. ja kan seriöst inte säga ens vad matrix är för nått! ja fattar bara inte.. ansträngde mej verkligen men.. nä.. för avancerad fantasi för mej. men men, huvudsaken e att jag har koll på verkligheten! =) de har jag ju typ..

åh jag pratade me julia idag. hon e stockholmare nu.. ja ska hälsa på henne så snart tillfälle bjuds. nån helg i oktober borde kunna gå bra =) hon e så go tjej, de va så kul å prata me henne!

åh, jag var på gudstjänst idag! den va ute på udden, kållandsö. dopförrättning oxå.. å ungdomarna spelade å lite så. de va jättebra! så härligt å va där!

överväger att sova nu.. hmm. ja så får de bli!! hej