onsdag, augusti 23, 2006

hjälp

de känns bra nu.. me examensarbetet. vi har pratat lite idag, jag, marie o maria o vi har hittat ett ämne som alla tycker är jätteintressant (mitt förslag ;). Nu närmast ska vi först få bekräftat att vi får vara en grupp för fröken =) o så ska vi söka massa tråkiga artiklar *kräks* å komma fram till en bra, undersökningsbar frågeställning.

har ångest för imorn =( kommer ju gå vilse på karlstads universitet!! å så hm.. usch de kommer va asläskigt.. å så kommer jag säkert få va alldeles ensam på rasterna.. fy så hemskt. liten liten flicka på ett stort stort universitet...hjälp.. lite spännande oxå.. bara lite.. lite pirrit å förväntansfullt. hoppas jag kommer klara av att vara distansstudent. hm.. men min dåliga självdiciplin.

på tal om självdiciplin.. jag minns aldrig att mitt godisberoende varit så uppenbart som nu.. de e otäckt alltså. jag skrämmer mig verkligen, känner mig som en alkoholist.. fast me godis. kan inte gå in i en affär... tänker; "men de här e den allra sista.. sen ska jag sluta". men de gör jag inte.. usch de e otäckt. jag vill inte äta mer godis nu.

nu ska jag packa husvagnen. imorn kväll ska jag nog till karlstads brukshundsklubb å träna lite agility. undrar så hur de ska gå på tävlingarna i september! de e läskigt.. läskigt

3 Comments:

Blogger Gordon said...

Hej Emma! Jättebra att du åker till Karlstads brukshundklubb och tränar. Det kommer att pigga upp dig, och toppen för Pompe och Nalle, att få öva sig i en annan miljö än den vanliga. Lycka till - och kram från BARON och FALSTAFF

8:14 em  
Blogger David said...

Tja.. distansplugga?

Antar de mest handlar om agilityn?
Eller?

12:01 fm  
Blogger Gordon said...

Hej igen, Emma! Hoppas att Pompe mår bra nu, och att ni får många roliga stunder i Karlstad. Förresten: tack för trevlig kommentar till min blogg. Du är alltid välkommen dit! Kram från tillg. vännerna Bengt med beardisarna BARON och FALSTAFF

8:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home