tisdag, augusti 08, 2006

mañana

alltså.. om jag inte ska åka förrän imorn eftermiddag, då behöver jag ju inte packa redan idag. ne.. ja gör de imorn.

nu har jag varit i skogen.. de va jätteskönt. hoppas de e svalt imorn så jag orkar gå en sväng imorn förmiddag oxå.. mättade inte riktigt skogsbegäret kände jag.. å sen ska jag ju inte få gå dit på flera dagar. =(

ja ska äta en halv kebabpizza nu. mamma e i danmark på mässa.. min pappa älskar pizza över allt annat, så när jag la fram förslaget va han inte sen å säga ja! om min pappa var änkeman eller va de heter, då skulle han nog leva på pizza.. jösses, tur att han har mamma.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Låt gott, idag ska jag äta bönsallad med citronbräserade kycklingvingar. Men till förrätt blir det nog en nogger, sitter nämligen mitt emot en,,kiosk vid MDH.


Hej då

11:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home