lördag, augusti 05, 2006

mmmmmariestad!

jag tycker Nalle gjorde ett utmärkt pensionslopp idag. han kom 11 av 33.. de innebär faktiskt att vi var bland de 33 bästa %en.. om jag räknat rätt.. förresten skulle vi blivit 8 eller 9 om jag inte varit så oerhört korkad att jag putte till på nalle med min hand! de får man ju inte!! men men.. å jag var så chockad att han sprang så att jag glömde andas tror jag.. för när jag vi kom i mål var jag helt slut! som belöning fick han ett dopp i vänern. de gillade han! nu ska han inte behöva springa mer.. bara när han vill. pompe simmade idag för första gången utan att jag lyfter i han! fast jag tror de va en olyckshändelse =) men de va gulligt å han fick fnatt å kutade runt runt i turbofart när han kom upp! han tycker egentligen att vatten e himla äckligt.

de luktar hönsgödsel här.. pompe ligger under bordet... åååh jag som badade honom igår! dumma byracka!

ååh åh jag träffade en bedlington idag! sååå fin =) milou hette den! från isotop. de va duuuktig.. kom 3 i en klass faktiskt!

har ju lov nu... när jag slutade igår fick jag en kram av chefen! =) hehe! han e för go. kommer sakna mina jobbarkompisar lite. mest joakim å pablo! så rara å knäppa pojkar! förgyllde min tillvaro me sina danssteg! ja mika oxå.. han va kul. när han inte va arg, läskigt då!! ostar flög =) men ja va duktigast på att få han glad. kunde knepet.. le =)

snart ska jag iväg.. blir tacos o dans ikväll.. kanske bowling.. de vet jag inte. man ska kanske va ute när vädret e så fint.. =/

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bowling är inte fel, oavsett väder :)

6:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home