tisdag, juli 11, 2006

woho

idag sprang jag på förmiddagen.. en runda i skogen. de va ganska duktigt av mej.. när ja sprungit ända fram till "privat väg"-skylten där jag börjar å slutar så var jag yr i huvet. inte e man van å springa inte.. kan man någonsin bli det?

idag ska jag typ inte ha ätatit kakor å godis. de har jag inte heller. bara lite popcorn. de e ju inte så farligt. första dagen har gått bra tycker jag. fördel att jobba kväll tror jag... ut ett låtablisöttperspektiv. även vissa andra perspektiv.

jag tror inte jag har något att berätta idag. imorn ska jag köpa frukt, soppa samt te.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

10:24 fm  
Anonymous Anonym said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

1:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home