söndag, juli 09, 2006

dagen D på antågande o ja har fått barnbarn.

Ja, kom just hem från Hönö å kollar till firrarna mina.. då ser jag att de simmar runt lite småknattar där!! =) de va glädje.. kul me barnbarn. de va länge sen jag hade såna nu... typ när jag va 14-15 år å mina hamstrar Bibbi o Snutte fick barn. De känns fint..

å så kanske ni undrar över dagen D.. ja.. ja har beslutat tillsammans med min gode vän Julia att nu är det slut.. slut på sötsakefrossandet. de kommer gå käpprätt åt skogen.. fetmaskogen om jag inte tar tag i saker och ting. imorn är det dags.. slut på socker.. på kakor.. kakor me chokad.. på godis, bullar å äckelkräkyaschsötslisksaker. de e bra nu! nu har det gått för långt. de får vara nog. så e de bara.. de kommer bli ett par riktigt tuffa avgiftningsveckor nu.. vet inte om jag klarar av det. seriöst alltså. de kommer bli tufft.

hönö va bra förresten.. vi sov i bilen inatt. de gick ganska bra faktiskt... jag sov ju mjukt å gott i baksätet. imorse predikade tomas sjödin mycket bra å igår va de ett bra nattmöte oxå! mm de va härligt å komma iväg å speciellt kul å få umgås så me julia. länge sen juh! på hemvägen idag stannade vi hos gulliga evelina i alingsås. mycket trevligt!

undrar just om de inte va sista wreeswijkföreställningen idag.. kanske ska knalla bort å se om de händer nått i byn. puss