torsdag, juli 06, 2006

ensam...

...Pompe har just åkt ifrån mig. passade nog ändå bäst att han åkte me sina morföräldrar till gammelmormorn för en vecka. blir mycket ensamhet i veckan annars å dessutom hundvakt lördag-söndag. jag ska nämligen få mig en tur till hönö! de ska bli riktigt riktigt gott...

men just nu e jag alldeles ensam.. ja hedwig e ju hemma, men ute på promenad eller nått. tror ja ska knalla bort till brunnssalongen o smyglyssna lite på wreswijk om jag kan höra något utifrån.. hönan agda skulle sitta fint i örongången.

var på spiken igår. åh va de va härligt. åkte båt. pompe me! han gillade de! jättehärligt å träffa julia igen efter typ 3 månader! de e verkligen katastrof.. hon e en så bra kompis. e i alla fall henne jag ska till hönö me. o kanske på beck imorn.

de e så galet varmt idag... åh imorn kommer kanske åskan.. när jag e ensam... huh. nån får gärna komma å göra mej sällskap om den vill. vet inte hur mycket ja e hemma iofs. ja idag e jag ju hemma.. vill ha sällskap nu me.. *suck* ja som brukar va lite enstörig.

sjukt att jag orkat gå upp 04.45 4 dagar nu! undrar hur det går imorn.. ja ser verkligen hur påsarna under ögonen växer för var dag som går. imorn e de antagligen sopsäckar.

bäst jag går nu så jag inte missar agda.
puss