tisdag, juli 04, 2006

diagnos: kakmonster

ja.. jag har kommit fram till nu att jag är ett vad man brukar definiera kakmonster. cookies me chokladbitar i.. ballerina... brago choklad... åh. jag kan äta hundra. men de e mest kakor me choklad på som e gott.. mm. åh de e så galet gott ända in i själen.

ja har jättemycket problem.. nästa vecka är föräldrarna bortresta. jag jobbar 14.56-23.47 måndag till torsdag å har ingen som tar hand om Pompe! de e katastrof.. måste fixa de på nått sätt. hm.. aja de ordnar sig nog. ikväll ska ja å han tävla igen.. en sån där liten skojtävling på klubben som vi vann sist. men idag e de så hett att ja inte vet om jag kommer få honom att röra sig framåt ens.

ja.. *suck* trött e man. kakor å vila.. de kommer sannerligen göra susen.

nu kom släkten (simon å ila). adjö