torsdag, juli 06, 2006

tiddelibom

ingen wreswijk hörde jag, ingen agda.. tror de va paus när jag gick förbi för folk gick omkring där.. hörde lite fin musik i alla fall för de stod ett gäng gubbar å tanter å spelade vid kurorten. ja de va fint.. å hela allt va fint.. hela min promenad. underbart.. Jag, mina tankar och Gud.

Lundsbrunn e så fint.. de finns så mycket trevliga hus o trädgårdar.. vet ni, jag kollade på blommorna o trädgårdarna å allt sånt som vuxna gör. de va lixom fridfullt å vackert. mm.. kanske ska man bo i lundsbrunn trots allt.. de e inte så illa. ne. åå, å sen när jag kom hem! då ställde jag mej å vattnade blommorna i trädgården! hahaha åh. de e så roligt. ni fattar la inte alls vad som e kul men.. aja.

ne men.. tänk å ha familj å hus. jag längtar efter de. eller nä inte familj. men man. å så pompe då. inte människobarn. kanske om 7 år eller nått i så fall.

borde sova nu. ska överväga saken... adjö