fredag, juli 07, 2006

sol vind å vatten

alltså.. jag kan bara inte komma ihåg vad man gör när man e ensam.. har haft pompe i 9 månader nu å i princip aldrig varit ensam sen dess. var gör man av tiden? hur gör man för att sysselsätta sig? de enda jag kan komma på är att äta kakor (men dom e slut nu) o sitta vid datorn (men ja har ingen här att prata me heller nu). skulle kunna ta en promenad, men den tropiska hettan hindrar en lixom från att kunna existera å aktivera sig på övrig plats än i vattnet på samma gång.

väntar på att sandra o tomas ska komma hem, vi ska se på den nya beckfilmen ikväll.. men hittar nog på nått innan dess. men ja vet inte... badar man när de e hett fast molnigt å troligt med kommande åskväder? för var ska man annars kunna vara om inte i vattnet..?

de e helg nu. har gått upp 22.25 den här vekan! de blir jättetidigt.. de e alltså 04.45 * 5 morgonar. så tidigt har jag gått upp denna veckan. imorn blir de sovmorgon till 07.45... ska jobba på järnia. 4 timmar. måste le mot folk. å hålla på me pengar. jobbigt. tacka vet jag arla. där kan man skratta å sova om vartannat. på måndag ska jag va på viktmärkningen. de vill inte jag =( de e ok en dag.. bara de bara blir en dag!

nämen om man skulle.. eh.. vet inte.. göra nått.. sova lite kanske.. de e en god tanke för annars somnar jag nog på bion ikväll.

vill åka båt. å så vill jag bada...