fredag, juli 28, 2006

ost

ost.. men känn på ordet lite.. säg de några gånger... ost... ost.. de e fint. eller hur? ost. jag gillar de ordet. de e mysigt. lite som att krypa ihop under en filt.. ost.

de e helg nu förresten. bra. jag försov mig idag. vaknade 11.20.. gode tid. stackars vovvar. fast sen upptäckte jag att det inte gick att gå ut. man blev lixom snurrig o alldeles blöt. nä inte tyfon.. värme.

upptäckte bäbisar idag.. pyttesmå.. i akvariet. ja tror de e en guppytjej som fött.. men inte den jag väntar på att hon ska föda.. hon e fortfarande höggravid. måste ha gått över tiden. fast hon ja tror e mamma va oxå tjock. men inte lika. akvariet kommer bli överbefiskat en vacker dag. om någon är intresserad av att köpa fina fiskar så e du välkommen att höra av dig.

jag har aldrig längtat in till arla som idag. de va så skönt å komma dit.. pustade riktigt ut när jag kom innanför dörren. så svalt o gott där inne.. mm.. å nu e de bara 5 arbetsdagar kvar denna sommar. rekordsnabb sommar det här. har gått så fort! men de e bra.. igår kom de lite lön. *smask*

hoppas de regnar imorn..åh vad jag hoppas det. då ska jag gå en lååång promenad! idag har jag drickit citronte. citronte med mjölk.

gonatt

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Måste bara nämna att jag fann din jämförelse mellan ordet "ost" och att krypa ner under en filt väldigt fascinerande, och lite kul också.

3:46 em  
Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

10:10 em  
Anonymous Anonym said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

4:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home