torsdag, juli 13, 2006

kom å tänka på...

choklad... en härlig chokladkaka...

men de e bara å skuffa undan såna där drömmar.. å förresten har de gått jättebra hittills. 3 dagar.. åh, jag trodde de va längre. *suck*

imorn kommer pompe hem. visst har de varit lite småskönt å va ledig från föräldraansvaret (bortsett från hedwig förstås) men ja saknar honom såå mycket. ska pussa på honom tills han flyr fältet. sen ska jag gå till skogen me han å njuta av att se honom skena fram å tillbaka på skogsvägarna. *längta*

ja vet inte vad jag ska säga om jobbet idag... ja säger inget, så glömmer vi denna dag. imorn ska inte min medåkerska åka me till jobbet. gott, då kan jag tanka, lämna in en bok på biblioteket å åka till ica å köpa frukt.

idag har jag ätit kebabtallrik på lundsbrunns pizzeria, me fio.. hon kom å umgicks lite me mej. de va trevligt. å länge sen..

nu e jag trött.. nu har kvällsteets kraft förbrukats. bäst å sova

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

I like it! Good job. Go on.
»

12:49 em  
Anonymous Anonym said...

I like it! Good job. Go on.
»

5:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home