söndag, juli 30, 2006

*rap*

idag var jag i kyrkan... de va nattvard. när den va klar så hördes en ljudlig rap över hela kyrksalen. de tycker jag va ganska så roligt.

igår badade jag, minns inte att jag badat i en så varm vänern någonsin. de va vrålskönt.

sen så va jag hos min klasskompis marie igår.. vi gick runt på willy´s o skulle shoppa tills vi insåg att dom stängt.. hann inte handla.. så vi gick hem å stekte pannkakor... me allt möjligt i. solrosfrön, linfrön etc. dom var goda men vi blev så mätta att vi låg som två bollar i soffan sen. de va kul å träffa henne.

nu ska jag goggla efter krusbärsrecept. alltså, jag vet att man inte kan göra krusbär.. ja menar recept på vad man kan göra av dom.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

haha så kul med rapen!! ;-)

10:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home