fredag, juli 28, 2006

leon festinger

jag hade just hämtat spaden och gått ut i trädgården för att gräva lite hål... när jag kände dom... kalla, tunga... regndropparna.. åh, så underbart. jag älskar regn.

har gått en långpromenad idag.. sörboleden. den är vacker. nalle klev runt i vattnet som om han var i en annan värld. i himmelriket. från magen o neråt var pompe svart när jag kom hem. han gillar inte vattenslangen. men de va självförvållat.

jag har dödat två fästingar idag. en kröp på pompe, en kröp på mig. mycket obehaglig känsla, men känner stor tillfredsställelse i att ha fått minska beståndet.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

1:12 fm  
Anonymous Anonym said...

Haha, vad kul att jag inte är den enda som tycker om regn. Visst är det toppen? :)

8:36 em  
Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

8:49 fm  
Anonymous Anonym said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

10:41 fm  

Skicka en kommentar

<< Home