måndag, augusti 21, 2006

regn.. å vad jag älskar regn!

fin pompe.. de va innan... innan rakningen. jag gödslar honom varje dag nu för att han ska se ut såhär den 9/9... nej de gör jag inte.. men jag önskar att de skulla funka så... men såhär kommer han inte se ut igen än på ett halvår... typ..

jag har köpt en ny mobil idag. den kommer på torsdag. jag tror det i alla fall, fast dom sa att den kan komma på fredag om jag har tur. men jag känner mej ganska säker på att den kommer komma på torsdag. för jag är en tjej med extra mycket tur. de e en nokia. jag har gjort slut med sonyericsson. de kommer ändå aldrig funka. nokia e bra grejer. ja tror vi ska trivas ihop, jag o min svarta 6131. (ja e bergis olaglig nu när jag lägger ut en bild på den men..whatever)

förresten jag har nog inte nämnt att det har kommit en tredje kull med yngel i mitt akvarium nu. ni kanske kan ana att det börjar bli kris? jag ska räkna hur många fiskar de bor där nu. okej, jag kunde inte.. men de e över 42 i alla fall. dom e verkligen jättefina.. ja tycker att ni alla ska tänka igenom om ni verkligen inte vill ha någon hemma. dom kräver inte så mycket plats faktiskt. här har dom det, men i sitt hemland bor dom ibland i små vattenpölar. så dom e inte kräsna. tänk över saken!

jag var på biblioteket idag. lånade lite kurslitteratur men också två andra böcker; fria hundar och inkallning är så mycket mera. pompe den lilla skithögen ska minsann bli så lydig så att jag kan ha han lös vart som helst! *suck* ja kan ju i alla fall hoppas på att det kommer bli så. tänk att ha en hund som avbryter en kaninjakt för att matte ropar "hit".

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du kan skicka några fiskar på posten åt mig...

8:48 fm  
Blogger Gordon said...

Hej Emma! Nu har jag hittat in till din trevliga blogg. Den ska jag besöka flitigt ... Kram från tillg. Bengt med beardisarna BARON och FALSTAFF

9:24 fm  

Skicka en kommentar

<< Home