onsdag, augusti 16, 2006

kära hjärtanes

vad har jag gjort?! gode tid.. uj uj uj... ångest ångest.. pompe e snaggad.. punkfrillan e borta.. örontoffsarna ligger i soptunnan.. mein gott mein gott.. de e dags för hundpromenad, men jag vågar inte visa grannarna vilket fatalt misstag jag gjort!

fast de va av ett syfte iaf om jag ska försöka försvara vad jag gjort.. pompe har ett sår i pannan.. har har rivit upp de på grund av sin klåda o jag vill kunna rengöra det och ta hand om det ordentligt.. de e faktiskt jobbigt när de sitter 5 cm "ull" ovanpå! hade ändå tänkt testa å klippa ner han för å se hur han ser ut där under.. men.. kanske inte innan tävlingarna :/

*suck* 6 mm är för övrigt pälsen.. ja, även på hjässan. den e platt.. om nån undrar.. inte konstigt att man låter pälsen växa där. undrar hur fort päls växer.. *suck* men han ser lite farligare ut nu i alla fall!! speciellt me såret i pannan =) en riktig kamphund! ja ska förresten kampa me honom nästa vecka.. eller campa heter de kanske. i karlstad. å pappa å nalle.

ja just de.. ska äta oxå. ja e ensam hemma nu. de e gott. mamma å pappa har åkt på en liten semester i ett par dagar. gillar tystnaden.. för övrigt har de varit underbart inte inte göra nåånting idag som varit planerat sen innan! älskar att få ta dagen som den kommer..

nu ska jag lämna datorn for a while. efter en glutt på kenneln fräcka frillans hemsida.

1 Comments:

Blogger Gustav K said...

Ah, klart att jag dagdrömmer om sånt, men inte hela tiden :) Jag är karlakarl nog att bejaka min manlighet ändå, skaru se :) Alltså, en sådan där 100-lista verkar kunna innehålla lite vad som helst verkar det som, men 100 saker som man gjort eller kan tänka sig att göra, ungefär. Dock hade jag inte tålamod att dikta ihopa en sådan :)

9:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home