onsdag, augusti 16, 2006

vaviva vavova vaviva vavova vavivavovavivavovaa

ja.. de e alltså tisdag nu. eller onsdag om man ska va petnoga.. men ja brukar inte va så knörslig me sånt där. ja tycker att de blir ny dag när man har sovit. å sovit, de har jag inte gjort än sen jag vaknade imorse. eller igår morse om man nu e en sån där pedant person. hm.. var var vi nu? tisdag ja.. vad jag tänkte på var att tiden går fort när man e ledig. imorn ska jag BARA va ledig. alltså, ledig från vänner o dylikt också.. vänner e bra.. men ibland vill man bara inte ha något som helst att tänka på. inget planerat.. sådan är min onsdag. å jag gillar det. mm..

denna dag har alltså innehållit vänner.. å de e bra, jättebra för all del. har fått dela lite kvalitetstid med julia som flyttar till stockholm alldeles strax! lite tråkigt men de känns ändå bra! ska bli galet roligt att åka å hälsa på.. tjejen har ju förmånen att få bo i en fräsch tvåa i gamla stan.. vissa veckodagar delad med hennes riksdagsmanspappa.

jo, just det.. om någon vill köra mej o lillkillen till mönsterås den 29/10 så e de bara å säga till så fort som möjligt. det kan även bli aktuellt att dela ett rum med mig på vandrarhem från den 28e om så önskas.. ingen dålig chans, ta den pojkar!

jo.. har jag sagt att jag har fiskar till salu? dom kostar gratis till rätt ägare.

hmm.. va finns de mer å berätta? bombobom.. damdidam.. diddelidoo.. nää ja kommer inte på nått! åh usch nu kom jag på att jag måste fixa böcker! skolan börjar om bara en vecka. åh va jag är pirrig för vad som händer efter examen!! hoppas de blir bra.. hoppas allt löser sig. de gottiga e att de brukar göra de när Gud e me på noterna. ja hänger på honom så gott ja kan så kommer ja å pompe va nöjd me tillvaron sen! å Gud kommer oxå va nöjd förstås. hoppas jag. =)