fredag, augusti 25, 2006

ord från kau

sitter i karlstads universitet o har föreläsning i hur man hanterar first class... jag tror jag har fattat nu. de e kul å höra värmlänska.. många pratar de här. men de e ett litet gäng här från mina trakter oxå faktiskt. känns tryggt =) jag har fått en arbetsgrupp oxå.. dom ska jag "chatta" med =) hehe. snälla för all del.

Jag gick inte vilse här.. jag klarade mig utmärkt. men jag vet inte om jag gillar universitet så värst.. de knasigaste e att de inte ens e i stan ju. tror inte ja e så förtjust i karlstad över huvud taget. men kristinehamn åkte vi förbi på vägen hit. mycket fin stad.. där ska jag söka jobb. =) vore perfekt å bo där!

Jag tror inte jag ska knappa mer här just nu... får göra de när jag kommer hem.

den där eländiga veterinären förresten, har inte hört av sig som hon lovade *morr* ska ringa nu igen när jag kommer hem. annars tänker jag byta vet! förresten var jag på brukshundsklubben i går. om jag hade ångest inför tävlingarna innan så har jag verkligen ångest i kvadrat nu!! pompe e helt vimsig i huvudet *suck* tonåringar säger jag bara!

1 Comments:

Blogger Gordon said...

Hej igen, Emma! Jag hoppas att allt blir väl med Pompe. Du får berätta för oss besökare på din blogg hur det går! - Allt gott och kram från tillg. vännerna Bengt med BARON och FALSTAFF

10:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home