måndag, september 04, 2006

vila i frid...

...Steve e död. krokodiljägaren... inte kan man säga att de va oväntat.. men ack så sorgligt. jag gillade verkligen honom.. en stingrocka stack honom. fy så hemskt :( han verkade va en god människa.. positiv å härlig.










jag har äntligen fått min nya mobil. gode tid.. när den väl kom idag så va de fel telefon i paketet!! en rosa 6111.. jösses. men då fixade dom så vi kunde åka å hämta den här i lidköping. de tog nästan 2 veckor att få den. men jag fick en nokia usb-kabel värd 390kr som plåster på såren o 150 kr i presentkort för resan till lidköping. så de va väl ganska bra ändå.. telefonen är... fin.. ja gillar den.. mm.. vi kommer nog bli goda vänner. känns gott å lägga sonyericsson bakom mig. den hade sina brister trots allt..

ja vad kan man mer säga? Pompe har jättefina öron nu.. har plockat dom å rakat lite å så.. superfina e dom. på insidan alltså. *nöjd* pompe säger att de kliar.. lite arg var han ett tag. men han har förlåtit mig tack o lov. dom förstår ju inte alltid sitt eget bästa dom där tonåringarna.

superslapp dag.. promenerat å så. tror ja ska kika upp vad jag kan börja läsa i pedagogiken. kanske dags å börja plugga lite nu. men just nu känns de som jag fortfarande har sommarlov. inte så mycket att göra i skolan. men de kommer snart =) allt på en gång!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej emma
Sorglig läsning..fast det var väl bara en tidsfråga egentligen.Kan du inte lägga upp en bild på din rosa lur. Är det en sån där vikbar modell eller? Kram från oss

7:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home