söndag, september 03, 2006

om jag var en kändis

hittade ett test på nätet där man kunde ladda upp en bild å se vilken kändis man va mest lik... jag var mest lik William Moseley. jahapp! känns ju bra att veta att man ser ut som en kille =)

Men Julia Stiles på 72% känns ju bra i alla fall.. hon e ju supervacker!

idag har jag varit hos Bea... jag lärde henne o hennes lillasyster att göra pärlarmband. de va kul, en annan dag ska dom få lära sig göra krokodiler! sen så har jag o bea varit i skogen.. promenerat å lagt ut ett par spår åt hundarna.. sen åkte vi till bhk å tränade lite agility. de gick sådär. skapligt i alla fall.. har inte den blekaste aning om hur de kommer gå på tävlingen.. kan gå jättebra eller helt åt skogen. *huh*

hemskt vad jag tjatar om den där tävlingen. jag håller på å bygger en hemsida... den kan bli bra. kanske. eller så blir den aldig uppladdad över huvud taget. får la se..

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men du e ju vacker oxå, så det är ju inte så konstigt....

9:38 em  
Anonymous Anonym said...

Hei igjen Emma.
Artig look a like sak du har funnet. Jeg så din dubbelgjengare i forrige uke på Skiathos, var fristet til å spørre om det var deg for jeg hørte hun sa hun het Emma og var svensk !!!
Men ser jo av bloggen din at du ikke var på Skiathos da,he,he. Veldig likt det bildet du har på profilene din og enda mer lik " look a like" bildet!

10:11 em  
Anonymous Anonym said...

Såklart Du ska slänga upp hemsidan när den bir klar! :)

12:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home