tisdag, september 05, 2006

fullt upp

idag har jag lärt pompe cykla.. eller jag har lärt han att springa bredvid cykeln när jag cyklar. han va duktig o tyckte de va kul!!

sen så har Pompe fått spåra.. spår som legat i två-tre timmar.. han har bara spårat mycket färskare spår förut men han klarade det, jätteduktig!!

ikväll har vi varit på bhk, lydnadskurs... de va inget vidare kul å pompe va nog lite trött. han har så knasiga ideér ibland oxå.. skulle träna inkallning idag och när de va min tur sa jag "sitt kvar" till Pompe o gick iväg typ 15 meter. sen ropade jag hit.. å han satt... å jag hoppade å tjoade å fjantade mej.. han satt som fastgjuten i marken. knasboll.. han ville säkert bara se mej göra bort mej. tog typ ett par minuter, sen kom han i full fräs. jösses. men jag älskar verkligen min charmiga lilla terrier..

1 Comments:

Blogger Gordon said...

Hej Emma! Tack för ditt trevliga inlägg på Barons och Falstaffs blogg. Det är skönt att vara hemma igen och ha tillgång till nätet, så att jag kan läsa det du berättar på din fina blogg. Kram från oss.

11:12 fm  

Skicka en kommentar

<< Home