torsdag, september 28, 2006

hon har ringt..

...äntligen. *puh* veterinären alltså... jag höll på å gå sönder å samman ett tag. nu kommer de bli bra hoppas jag. hon sa att hon ska beställa ett vaccin nu... hyposensibilisering.. ja ska få lära mig ta sprutor i nacken på pompe. läskigt.. men de dröjer en månad tills de e klart.. först ska han få kortison. de kommer ta bort klådan o allt kommer bli bra!! näe.. men just nu känns de som att allt bara kommer bli superbra.. e så lättad. han kommer bli törstig o hungrig o lite slö av kortisonet.. men de gör inget för han kommer inte klia sig. låter som en dröm.. som bomull i mina öron.. inte klia sig.. *ah*

2 Comments:

Blogger Gordon said...

Härligt, Emma, att du får hjälp med Pompe, och vi hoppas att vaccinet ska göra honom riktigt gott. Kram från Skara-flocken

9:23 em  
Anonymous Anonym said...

Det var på tiden att hon hörde av sig Du! Härligt att höra att hon har en lösning på Pompes kliande. Ge honom en stoooor kram ifrån mamma, mig, charmtrollet och fluffbollarna!

9:06 fm  

Skicka en kommentar

<< Home