torsdag, oktober 12, 2006

finns visst ingen gräns...

...för hur mycket jag är beredd att göra bort mej (o pompe för den delen)! =) har anmält oss till en lydnadstävling idag!! *haha* alltså, pompe e jätteduktig! jag e så stolt över honom... men(!) han blir ju som han blir på tävlingar.. å jag kommer va asnervös vilket kommer leda till att pompe blir ännu mer flummig å disträ än han brukar va där de e mycket folk o hundar vilket kommer leda till att jag står där med en hund som står som en staty och stirrar ut i intet.. typ! i det tillståndet ska han klara ett helt program utan godis :D ojojoj.. men de ska bli askul! jag vet inte ens hur en lydnadstävling går till.. får se de som en träning o hoppas att fler än jag gör bort mej! å så e de ju tandvisningen.. pompe gillar ju främlingar sådär... backar gärna undan. men men! vi lär inte få några poäng ändå så! men de ska bli jättespännande!! :D

till historien hör att jag var på bhk idag o skulle träna. hade glömt köttbullarna hemma så träningen gick i princip inte genomföra! fast nalle e värst me de där.. han skiter i allt om de inte finns mat. ska köpa en riktigt god korv att ta me till tävlingen nästa lördag. då kan de bli fart! på nalle alltså. på pompe blir de nog ingen fart..

ja ska sova nu.. imorn e de dags att gå upp tidigt igen. *suck* jag klarar inte av de.. bara snoozar å snoozar. men blir inte pigg ändå. men vi får faktiskt mer gjort när vi börjar på morgonen. de e ett faktum! på eftermiddagen e vi bara sega å flummiga!! hoppas vi kommer låååångt me arbetet imorn. så jag kan sova på morgonarna snart.. å om en vecka ska jag till tandläkaren.. KLOCKAN 8! jösses, jag kommer somna me fingrar i munnen.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad roligt att Du ska testa på att tävla lydnad! :D Vi är några ifrån lydnadskursen som tänkte försöka träffas någon gång i veckan och träna uppe på klubben nu efter kursen. Du får gärna komma då om Du vill och träna med Pompe! Vilken tävling har Du anmält Er till föresten? :)

12:18 fm  
Anonymous Anonym said...

Tävlingen kommer gå såå bra! Proppa fickorna fulla med godis så han känner doften i alla fall!! Vilja är lika dan. Det är inte mig hon tränar med utan godisbiten! Haha

Ses på onsdag klockan 17, då ska vi träna hund så det ryker om det! Glöm inte köttebullarna =)

1:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home