lördag, oktober 21, 2006

lydnadstävling

idag har jag o vovvarna varit å kollat på lydnadstävling på götene bk. de va många duktiga vovvar där! =) skoj å titta... nalle var väldigt ouppfostrad å slet å drog i kopplet. jobbiga hund =( pompe skötte sig bra tycker jag, han va lite nyfiken å så men.. de va ok. känns skönt å veta hur de går till på en lydnadstävling nu. de flesta hundarna sitter i bilen så de e inte så jättemånga hundar att titta på å distraheras av vilket är positivt inför mariestad. dock va de inte många som gjorde bort sig så jag blir väl kanske ensam om de i mariestad! =) men de ska bli kul i alla fall känns de som nu. fast.. ah, nä jag får träna flitigt helt enkelt!!

nu har jag bestämt mig för vad jag har för sjukdom. de känns jättebra! jag har hypothyreo.. nått... de e samma sjukdom som nalle har, jag har den oxå. man måste äta levaxin hela livet. på tisdag ska jag ringa doktorn å säga att jag vill att dom ska ta blodprov på mej. hoppas jag har det... för då kan jag medicinera mej å så får jag bra minne å bra muskler å allt sånt!

idag ska jag spela volleyboll! wee.. de va länge sen!!