söndag, mars 25, 2007

god afton

"du borde blogga..." jaha? då e de väl så då... knas, sen jag "slutade" blogga har jag aldrig nått att skriva längre. fastän det händer lika mycket nu som innan mitt bloggstopp.

kan berätta om min helg. i fredags kom stefan till mig... de va första gången. sist han skulle komma blev jag ju magsjuk. mm.. han stannade tills idag. för ett par timmar sen. så nu är han bedömd och klar av familj och (vissa) vänner. fast jag inte har fått bedömningsresultaten än.

igår var den dag jag föddes, fast för 24 år sen. då fick jag presenter. alltså inte för 24 år sen utan igår. fina. av min kära bror och hans bihang fick jag en klädsel till min bil. jag har en bil nu. röd. ni har sett honom förut på bild. jag vet inte vad jag ska kalla honom. ni får gärna komma med namnförslag. jättegärna. snäälla!

ja. för övrigt i helgen... lite sällskapsspel, nintendo, promenader, utflykt till kinnekulle, gudstjänst, besök hos david (hilda var där oxå), hm.. mat. ja.. jo film oxå. de va nog det.

3 Comments:

Blogger emma... said...

weee!

1:01 em  
Anonymous Anonym said...

Rödluvan kanske?? eller Röd i luvan... Varför inte Rödhuvan? Annars blir det nog bra med Classe! Ha det bra....vi hörs!

8:08 em  
Anonymous Anonym said...

Jag håller med föregående talare, Röd i luvan låter som ett bra bilnamn :)

4:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home