torsdag, mars 01, 2007

extraordinära saker händer

alltså... det är ju lögn att sitta här och låtsas som inget extraordinärt händer i mitt liv. Det händer extraordinära saker hela tiden just nu.

* Igår var jag i Jönköping på intervju för ett semestervikariat. Det var trevligt, gick bra och jag fick jobbet. Jag har inte tackat ja men:

* letar lägenhet i Jönköping för fulla muggar. Jag vill ha jobbet. Jag vill bo i Jönköping i sommar.

* Efter en lyckad intervju träffade jag Stefan och:

* drack kanelte.

* Idag åt jag god mat på asiatisk restaurang.

* Jag lyssnar på Raymond och Maria. wee!

* Jag har fått godkänt i den sista kursen förutom examensarbetet. wee!

* Jag och mina examensarbeteskompisar har kommit igång lite med analysen av våra intervjuer. Det är jättespännande!! wee!

* På lördag kommer Stefan till mig. wee!

Över lag så är hela mitt liv ganska så extraordinärt.

wee :D

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag säger bara en sak: Wee!

8:19 em  
Anonymous Anonym said...

Livet leker alltså! ;) Wiiee!

7:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home