söndag, februari 25, 2007

många får

weeee! idag har jag o pompe varit på en liten liten bedlingtonträff!! 6 tjejor har pompe lekt med :D (flora, ninja, zelda, frida, nora och caramelle) han är den gladaste hunden på bilden. gissa varför!!! *hehe* ni ser väl vem som är han?? japp, ni gissade rätt.. de e han utan jackan. han vet hur tjejer ska tas. fast dom blev lite trötta på honom till slut. när vi satt inne o fikade sov alla flickor, men pompe stod över dom och flåsade!

blev inte några bra bilder tyvärr, för batteriet i kameran tog slut efter att jag haft på den nån minut typ! tråk. men men.. jag bloggar :D de kanske ni har märkt. om jag lyckats behålla någon läsare trots mitt begränsade bloggande den sista tiden! de har varit så sköönt att komma bort från bloggtänket :D tror jag ska blogga när det händer lite extraordinära grejer bara. som bedlingtonträffar! typ :D

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

"komma bort från bloggtänket :D tror jag ska blogga när det händer lite extraordinära grejer bara. som bedlingtonträffar! typ :D"

men jag då? :D

Kram!! Stefan

9:35 em  
Blogger emma... said...

weee
du är tillbaka!!

välkommen!
Kramar

9:55 em  
Anonymous Anonym said...

Wiieee! You are back! :D

Så söta bedlingtonflickor Pompe fick träffa! Blir ju bara mer och mer förstjust i den rasen... Hmm... kanske ska höra med sambon om vi inte kan få plats med ett får i lyan också? Jag menar, två vallare behöver ju minst ett får... eller hur? ;)

10:03 fm  
Blogger Jessica said...

Ja, måste ju säga att jag saknat ditt bloggande, kul att du är tillbaka igen:-)
Men jag förstår dig, om det känns som ett tvång att man måste skriva varje dag och så, så kan det ju vara bättre att begränsa sig.
Roligt m. Bedlingtonträff!
Pompe måste ju ha varit i sjunde himmelen med alla snygga tjejer:D

10:50 fm  
Anonymous Anonym said...

Anton er kjempemisunnelig på Pompe som har lekt med sååå mange fine damer:-)!!!!

1:51 em  
Anonymous Anonym said...

Jorå, vi är ett gäng som följer din blogg... Och vi ör glada att det händer lite här...

10:37 em  
Anonymous Anonym said...

Men hallå.... jag hade missat att kolla din blogg....fram tills idag för du hade ju "slutat" blogga, KUL att du är tillbaka och kul att mina fina flickor fick vara med på ett hörn!! Både du och Pompe är välkomna tillbaka snart igen.....kanske på valpspaning?? Ha det bäst!!
Hälsningar från hela Flocken via Sofia!!

7:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home