måndag, februari 12, 2007

typiskt...

skjutsade mamma till jobbet idag för att jag skulle kunna ta bilen till skövde för att hämta ut mina tentor. när jag kom dit fanns bara en av de två tentorna inne.. å de va den som jag visste att den inte var godkänd.. men de stod inget betyg på den.. bara några kråkfötter som marie fick hjälpa mej tyda.. o inte gav dom direkt någon hint till vad resultatet var. marie hade fått bägge sina tentor iaf. fast på hennes stod heller inte något betyg. jo på essän, som jag inte fick.. men inte på den andra. hm. men jag fick låna en bok av henne iaf som jag behöver till omtentan.. eller vad det nu blir :/ har mailat läraren o frågat hur det ligger till. hoppas han svarar snart. jag var iaf inte den enda som inte fått essän tillbaka. hade visst strulat lite för vår käre lärare.

när jag kom hem gick jag till skogen med vovvarna. funderade på att ta me lite matsäck o nått å sitta på.. men kom inte på vad man skulle kunna ta med sig :/ så de blev en vanlig promenad. va ute 75 min.. skönt.. de e underbart väder. -3 å snö..

hujeda.. vilket jobb det är att transkribera en intervju! har börjat så smått att skriva ner allt från fredagens intervju.. har skrivit två sidor och det är bara 10 minuters prat!! tur att min intervju bara tog 32 minuter :) den marie gjorde i helgen tog 80 minuter! moahaha!! *skadeglad*

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skadeglädjen är den största glädjen... ;)

Ja! Väldigt gärna! Jag gör ju inget vettigt om dagarna så nämn en dag! Vilken som helst!

1:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home