tisdag, februari 06, 2007

utmanad...

fick en utmaning av Emma.. tycker utmaningar e skojiga så jag antar den.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18,rad 4-vad står det där?
"..och uppfylldes av mer begär och drifter som ingen verklighet i världen.." ehm.. ja alltså det är kurslitteratur, Att förstå människor heter den. jag lovar!!

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
ingenting

3. Vad såg du senast på TV?

Såg nyss en film, Krigarens själ.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
skulle väl gissa på.. hm.. närmare 22.

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

hmm.. inte mycket. nått litet porl från akvariet möjligen..

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
gick från bilen å in efter att ha varit i skara å hyrt filmen.

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökning?

hm, tittade vad jag fått för kommentarer i min blogg.

8. Vad har du på dig nu?

rosa fleecebyxor och en stor blå sverige-munktröja. inte snyggt, men skönt :D

9. Drömde du något inatt? I så fall vad?
kommer inte ihåg..

10. När skrattade du senast?

oj.. hm.. jag har nog skrattat ovanligt lite idag tror jag! kan inte minnas.. (tråkiga svar!!)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

en tavla som jag älskar... fick den i alingsås.. å så en stor tavla med en trana som jag målade i högstadiet.. ett jaktprovsdiplom över pompes korg :) en bild på nalle, en tavla simon gjort i typ mellanstadiet och en till tavla med ett bibelord.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?

*tänker* hm.. nä.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

sådär... känner att jag inte har några kloka svar att ge.

14. Vilken var den senaste filmen du såg?

ja, de vet ni ju! krigarens själ. å innan dess va de bring it on 3!! åh så bra den va :D

15. Om du blev multimiljonär - vad skulle du köpa då?

en fin bil.. en lila porsche.. kanske.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.

tja.. va skulle de va? jag har inte ätit godis på två dagar! kan de stämma...? hm.. jo men så e de nog.

17. Tycker du om att dansa?

jaaa :D

18-19. Vad ska dina barn heta, pojke resp flicka?

mina barn.. vet ju inte om de blir några såna men. har inte funderat på de på ett bra tag. när jag va yngre ville jag dom skulle heta linus o elvira, sen ändrade jag flicknamnet till Alicia. :) Linus å Alicia.. hm.. nja, jag vet inte. Sture och Rut kanske.

20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

knappast troligt... i så fall spanien. tror jag.. men nää jag gillar svenska folket. och sverige för den delen.

21. Vad vill du att gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Jag vill bara att han ska le..

22. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?

pass

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag gillar Ditt sista svar, "pass"! :D Ska själv sätta mig ned och skriva i den där utmaningen nu då Emma utmanade mig med. Mina svar lär nog inte bli så mycket roligare de heller...

10:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home