tisdag, januari 30, 2007

en sväng till lidköping

idag har pompe lärt sig två saker..
* fluffbollar är snabba
* fluffbollar är tuffa, på gränsen till farliga


ja å kristina å pompe å silver åkte till lidköping för att få testa på lite sheltieracing och börja jobba på vår freestylekoreografi. å så äta lite tårta till mynthas ära förstås. hon har nämligen fyllt år.

dagens tips: kika in på fridas hemsida så kan ni se lite fler bilder från dagen!

jag å pompe ska dansa till rednex har vi bestämt nu.. pompe gillar å dansa. de ska bli kul å äntligen få ihop ett riktigt program.. har varit så slö med träningen på sistone. lite svårt å hitta motivation till att ta tid att lyssna, träna o koreografera. men nu ska jag. japp. nu ska jag fixa ihop ett program som vi ska visa världen vad vi går för med.

åh höll på å glömma att berätta :D pompe fick ett barn att börja gråta idag! mamman o pappan sa - titta vilka fina hundar, ska du inte klappa? o så pekade dom på pompe... (inte visste dom att de bor en ulv i fåret) VOFF sa pompe ilsket.. varpå barnet började grina förskräckt. *hehe* vi gick nöjda därifrån. senare träffade vi två andra barn, lite större. dom behagade pompe glatt hälsa på och pussa. han e knas min hund. jag gillar honom.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahaha, ja vissa fluffbollar är mer tuffa än andra! ;) Fina bilder det blev!

Ja shit vad jag skrattade åt det där stackars barnet! Kände mig nästan elak...Men fördomar är till för att krossas! (dvs att inte alla lamm-liknande varelser är snälla som ett)

Tack för en trevlig dag! Hoppas på återseende snart igen!

7:39 em  
Blogger Gordon said...

Hej Emma! Såna talanger som Pompe och fluffbollarna visar (se foton!) - kan ni inte göra ett free-style-program för TRE hundar? Pardans, eller vad det nu kan heta. Kramar från beardisarna

7:47 em  
Anonymous Anonym said...

ja du Pompe.. du är lite knas du! Men rätt cool :)

/Kristina

9:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home