onsdag, januari 24, 2007

besvärlig hund.. jo..

åh de e så galet skoj att jag nästan spricker.. PraySing gospel ska ha reunion :D de e en gospelkör som vi hade i pingst i götene när jag var kansk 15-16 år. jättekul va de, vi åkte på körresor å sjöng lite här å var. de va verkligen skoj. å nu ska vi återförenas :D bara för typ en övning o en uppsjunging av några låtar. men ändå! i påsk blir det :D weee

imorn förmiddag åker jag till donsö!!! weee (igen)

kräk på sommarjobb.. hur sjutton kan man va ute för sent när man frågar i januri?!!!?!?!?! önskar nån bara kunde lägga ett perfekt jobb i händerna på mej. *suck*

ja vill ha bil.. varför måste de kosta så mycket pengar? å dyrare blir det väl.. vår nya regering skrämmer mej. å jag som varit me o röstat fram den.. :/

jag ringde eva idag, min veterinär. berättade om läget med pompe.. "vilken besvärlig hund du har" sa hon... mm jo. man känner sej ju lite uppgiven. han e helt hård i skinnet på halsen nu för att de e så mycket små sårskorpor å grejer.. å inte har jag märkt nån förändring på kliandet heller. men de e så svårt å se tycker jag. hur som helst, det hon tyckte jag kunde göra iaf var att bada honom i schampot jag köpte av henne sist jag var inne, pyoderm, en gång i veckan i en månad nu för att hålla det rent.. får se om det gör nån skillnad. hon har nog lite slut på ideér annars verkar det som.

11 Comments:

Blogger emma... said...

ja la ju ett perfekt jobb i dina händer..? eller det kasnke inte va så bra?

5:45 em  
Anonymous Anonym said...

WAO! Va kul med Gospel!! I gonna lay down my burden down, down by the river side, down by the river side, down by the river side!..osv..Ploppar det upp någon låt nu?

haha!

HEJ svejs

6:14 em  
Anonymous Anonym said...

apropå bilden på pompe, alla som har en t-shirt hema me en glad pompe på säger hej.. ingen? ok, hej

11:39 fm  
Anonymous Anonym said...

hemma

11:40 fm  
Anonymous Anonym said...

Såg att en viss Mitch hade klagat på mig i förra inlägget.. Jag sjöng faktiskt på en annan låt.. eller..ehee..*arg* moahaha. Nu ska jag hota honom med stryk.. hahaha.

FARLIGA Kristina

3:55 em  
Blogger emma... said...

hallå barn! nu slutar ni tjafsa om låtar o deras texter!! *förskolefröken* nu tar ni i hand o säger förlåt till varann..okej!?

alla har sån respekt för mig..ehee..

6:39 em  
Anonymous Anonym said...

hehe, hade jag vetat att du va så farlig kristina hade jag aldrig skrivit nått ens, skulle inte förvåna mig om jag lyckas bli spöad av en tjej..

oj emma, mkt respektingivande! om du visade samma pondus mot sega siba-service-personer kanske du skulle få tebax din dator snabbare, om du inte redan har gjort de vill säga, hoppas du skrämde skiten ur dom i så fall!

11:00 em  
Blogger emma... said...

jadu, mitch, nog skrämde jag skiten ur sibapersonalen..om du hade varirt där så hade du sprungit hem av rädsla...hehe...läs bloggen,...glöm inte o lämna kommentar! :-)

5:40 em  
Blogger Emma said...

ursäkta men detta är ingen chat!!

9:08 em  
Anonymous Anonym said...

äh, du e bara glad att du får kommentarer, tack heter de

10:26 em  
Anonymous Anonym said...

Vadå? Är inte det här ett chatforum? Oj, då har jag fattat fel =/

..förlåt..

10:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home