onsdag, januari 17, 2007

lite frost i alla fall..

Idag har jag varit i skogen igen. mamma följde med idag. på gott och ont =) visst kan det vara trevligt med sällskap och mamma e ett rart sådant. underlättar att behöva hålla i nalles koppel också. pompe springer ändå lös så händerna var fria för kameran idag. dessvärre var jag tvungen att springa ikapp mamma såfort jag stannat för att fota nått, efter att hon tröttnat på att vänta hela tiden. mitt intresse för att springa är aningen begränsat, därmed gäller detsamma för dagens fotolager :) men lite bilder har jag att visa i alla fall.. först 4 bilder på va Per gjorde i Lundsbrunn.

sen så hade vi ju lite frost här idag! inte lika ljuvligt som snö.. men visst är det vackert ?

En gång hörde jag på radio hur dom jämförde kändisar med hundraser. Hugh Grant fick stå som representant för en typisk Bedlingtonterrier. Jag höll med om det allra mesta, snäll, lugn osv.. men så säger dom att Bedlingtonterriern är renlig! *Ppfha* :D undrar just vilken bedlington dom har träffat. inte är det pompe i alla fall!

Vovvarna mina var förstås tvugna att posera lite också, nu när frosten förskönade världen. Måste lära mig att kolla bättre så att de inte e störande grejer i bakgrunden när jag fotar!!

Nalle är förmodligen den vackraste och sötaste hund som vandrat på denna jord...

men fy sjutton så envis han blivit!

7 Comments:

Blogger Gordon said...

Hej Emma! Låt du Nalle vara lite envis. Det tycker jag att han får vara med ålderns rätt. - Kram från oss i beardis-flocken

3:58 em  
Blogger emma... said...

åh va söt nallisen är!!! det finns många fina hundar, men finast ätr nog faktiskt en mörk golden!!myyys! kul att du vill komma o hälsa på i mitt framtida hem!!

6:48 em  
Anonymous Anonym said...

Om du undrar hur det är att leva utan internet, kan du fråga mig =(

Sitter nu på Bergelid. Känner mig så efter i "internet världen"

Hoppas vi får tillbaka vår telefon/internet snart =)

Kram vovvarna =)

10:18 em  
Anonymous Anonym said...

Hei Emma.
Her er det snø( ca hver 3.dag før det bli is igjen)Jeg vil ikke ha det,så jeg prøver å sende snøbygene til deg,he,he!
Er Nalle envis? Da har du ikke hilst på min halvgamle wheatenfrøken.... men er vel litt av charmen det:-)
Hvordan går det med Pompes kliande?

10:31 em  
Blogger emma... said...

EMMA!!! skriv nåt nytt...jag har klickat in här femtusen ggr i dag o det står inget nytt...blir lessen ;-( angående det där jobbet, det var i klidköping..tror du kan gå in på www.lidkoping.se o läsa mer

7:06 em  
Blogger emma... said...

oj klidköping..det var ett nytt ord

7:07 em  
Blogger emma... said...

skriv in Falken i sökrutan längst upp till höger..då kommer annonsen upp

7:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home