måndag, januari 15, 2007

utpust o nya kurser

åh.. nu e den hemska veckan över.. redovisning på onsdagen, tenta fredagen, lördagen o söndagen. lördagens tenta gick skrutt :( men ja ska försöka glömma den nu tills jag får tillbaka den. Ingen idé att gå å gräma sig. idag ska jag till skolan igen.. C-uppsatsen drar igång. å imorn o onsdag ska jag till skolan för att påbörja en annan kurs som egentligen är efter c-uppsatsen, socialpsykologi i arbetslivet heter den. när dom här två kurserna är klara och godkända... och om jag klarar omtentan på den där hemska lördagstentan som inte finns en chans att den e godkänd.. DÅ har jag min examen.

ne, de har jag ju inte.. läser ju pedagogik oxå.. men nu e iaf halva den kursen avklarad. å den e inte så jobbig heller för den delen. men den den oxå e klar.. DÅ har jag min examen :D

*pust*

Den där Per va ju en riktig otäcking förresten... hoppas de går fortare den här gången tills alla får sin ström tillbaka. själv skulle jag inte klara mej en dag! vad gör man lixom?? sitter där i mökret o fryser.. jag har aldrig varit med om att inte ha el i mer än kanske ett par timmar när jag var liten.

tänkte gå till skogen idag, men jag orkade inte. e rätt så seg.. lämnade in tentan 00.20 inatt. bara 20 minuter för sent.. skrev den på typ 12 timmar för jag började kl 12 igår. å den va på 5-6 sidor. usch va tråkigt de va!

nu måste jag ta tag i mitt liv, hinna äta o duscha innan jag ska åka.

ska förresten få en ny dator idag =) den här e sååå seg. o helknäpp.. har bara 1 MHz processor (vet preciis vad jag pratar om), o säkert nått läbbigt virus i sig oxå. pappa har fixat iordning en bättre o snabbare nu. o snyggare. vi ska åka till stan å köpa en skärm till den bara. en platt. grå. min pappa är mycket snäll.

1 Comments:

Blogger emma... said...

åh va kul med en ny dator!! välkommen i klubben! fast du har ingen bärbar..mohaha!

12:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home