lördag, januari 20, 2007

världens gladaste emma

WEEEEEEEEEEEEEEEEEH! :D össnö!!!! I love it!!!

vissa glädjedödare säger att den kommer smälta bort readn imorn. åååh vilka elaka människor som säger så!! :( jag tänker inte lyssna på dom.

de e så vitt å vackert! åh.. egentligen skulle man ge sig ut på promenad nu. men.. de e nog lite jobbigt.. typ snöflingor i ögonen hela tiden å så. :) hoppas den ligger kvar ett tag iaf.. eller länge. 3 månader. sen är jag nöjd. tror jag. =)


ååh de snöööar!!!

jag har jobbat idag. först var jag trött så de va sååå segt. men sen så gick de ganska fort å bra. kunderna var snälla å så. å köpte lagom många saker för å inte stressa mej! :)

skulle vilja åka å spela volleyboll ikväll... men ja tror inte att jag vill åka till mariestad i de här vädret. lite jobbigt å köra när de e vitt på vägen... men de e fint :D

:D

1 Comments:

Blogger emma... said...

jag är oxå glaaaad!!

4:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home