söndag, januari 21, 2007

frontalkrock.. hujeda

idag har jag varit i kyrkan. de va trevligt.. så glad överraskning när jag träffade Julia där! min goa kompis som går folkhögskola. vvar hemma över helgen nu innan hon drar till afrika i några månader.. hon e en sån där tjej som flänger hit å dit! så man får va glad de stunder man får me henne :) sen så pratade jag med hon som har hand om Exit.. de e en aktvititet min kyrka har för barn varje onsdag. ja ska va me där som ledare. tänkte lära mej att hantera o att gilla barn :) får la se hur de går!

har varit å tränat agility idag. i ett ridhus.. va tvungen å åka till klubben först för å packa in alla hinder. på en av de smala vägarna ut mot klubbstugan var jag så nära att krocka så jag blev helt chockad när jag såg bilen jag mötte åka förbi mig utan att det small. va helt beredd på frontalkrock.. bilen gick inte styra. de va så himla otäckt väder att köra i. nu ska jag va hemma ett par dagar :) promenera i skogen i stället.. måtte de va minusgrader nu å ett tag!!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

usch va läskigt det där med bilen! Okey då..jag ångrar mig väl då.. Salt och sand bilen får väl komma till min väg.. hmm

bye

9:50 em  
Anonymous Anonym said...

Tur att det gick bra för dig. Du var bra skakig när du kom till klubben. Otäckt...
Men sen tycker i alla fall jag att vi hade ganska trevligt på vår träning.
Ser fram emot fler söndagar i ridhuset nu.

8:30 fm  
Blogger emma... said...

"tänkte lära mej att hantera o att gilla barn"...hmm emma gillar inte du barn?!? de som är så goa o söta, o lydiga..ehee..
;-)

9:38 fm  
Blogger emma... said...

oj där lät det som att jag inte gillar barn, det gör jag!

9:39 fm  

Skicka en kommentar

<< Home