måndag, januari 29, 2007

några ord om inget

åh. min mobil har bråkat me mej ett tag.. har inte kunnat ta kort me den. men nu kan jag det igen!! egentligen va de kanske så enkelt att det var fullt på minneskortet.. men de stod att de va massa plats ledig på minneskortet o de funkade inte trots att jag tog bort bilder.. ah ja vet inte. hur som helst flyttade jag över alla bilder till datorn å tömde kortet å nu funkar de!! weee :)

när jag kom hem från skolan idag å kollade i brevlådan låg det ett litet fint paket till mig där =) ni vet, handskrivet å me frimärken så man blir sådär glad å undrar va de e i paketet! å när jag öppnade låg där tre CD-skivor! de va emil svanängen som skickat skivorna jag å hilda beställt. Loney, dear alltså.. de va glädje. :) fiin musik!

idag ska jag bada pompe... sätta igång me bada-en-gång-i-veckan-i-en-månad-kuren hade jag tänkt. inte för att jag tror att de kommer bli nått bättre me såren på halsen men. e la värt ett försök.. ja säg vad som inte är värt ett försök.

funderar på en skogspromenad men det orkar jag nog inte.. trött.. jobbigt å gå upp tidigt! halv 7 :) men de e bra när man kommer till skolan tidigt för att grupparbeta för då får man så mycket gjort. vi e iaf mest effektiva på förmiddagarna. duktiga. har formulerat frågorna till våra intervjuer nu. ska bara höra vad handledaren säger om dom, sen blir det intervjuer för hela slanten. åkter förresten buss till skolan idag.. de va länge sen sist.. skönt juh! gillar buss.. man kan sitta å drömma.

måste läsa pedagogik nu... måstemåstemåste. innan kl 7 ikväll. *suck* m har mitt grupparbete i pedagogik på måndagskvällar nu.. å på onsdagar e de ju exit i kyrkan.. de e dom dagarna jag brukat gå på gympa å aerobics. fy så förslappad å lat jag kommer bli den här terminen. :/