måndag, februari 05, 2007

oerfaren kvinna...? inget å ha!

ooh.. tamdidam. igår va de söndag.. en ganska bra sådan. lite kyrka å lite agility å lite vänner. perfekt kombination av livets goda ting.

agilityn gick.. tja.. pompe e lite kinkig ibland.. å de e en stor pudelhane me på träningen, den gillar å jaga upp pompe å skrämma honom. så han va rädd, pompe.. kunde inte koncentrera sig. men vi byggde en bana på slutet iaf, å när vi körde den hade vi fikat lite o varvat ner. så då tog han banan iaf. krånglade på gungan bara. å så gick de ju inte fort direkt. men men. man kan inte få allt.

på kvällen kom hilda, david o miika till mej me en film som jag insisterat på att se. den var fantastiskt bra! högt över mina förväntningar! Bring it on 3 va de :D inte dåligt me en 3a som e minst lika bra som 1an!! oh, älskar såna filmer. härligt highschooliga å kärleksiga. vi åt marängsviss oxå.

jag måste sluta äta godis. iaf sluta äta massor godis å kakor å allt möjligt heela tiden. ja måste faktiskt det annars blir jag tjock.

har kollat efter massa sommarjobb idag. uschusch usch... :( kommer aaaldrig få nått jobb. vill dom inte att jag ska ha massa erfarenhet så vill dom att jag ska va "manlig" *fnys* Ja, de va Agneta som sa att dom bara sökte manliga semestervikarier. kan just tro att hon vill ha manliga män på sin arbetsplats.. har iaf lagt ut några krokar men.. inget å hoppas på. får söka på arla sen oxå. dom brukar i alla fall vilja ha mig.. dom tycker att jag är erfaren och kompetent. minsann.

3 Comments:

Blogger emma... said...

åh marängsviss...nu blir ja avis!!

7:02 em  
Anonymous Anonym said...

Jag äter också på tok för mycket gott. I dag tog jag mig själv i kragen och bestämde mig för att inte äta något godis, chips osv under veckodagarna utan bara på helgen. Önska mig lycka till! Förra gången jag drog in på godiset gick jag ned många kilon så jag har höga förväntningar på det här! ;)

8:57 em  
Blogger emma... said...

vaddå frida!? det där är inget o skryta om!! mitt nyårslöfte är ju: inget godis på hela året!! o det har gått bra ;-) men lycka till du med!

10:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home