torsdag, februari 01, 2007

Freestyle för hela slanten

ne.. jag är ledsen å säga det men samtliga gissade fel på utmaningen... utom Ila.. Grattis Ila! Visst är jag en skaraborgare inifrån och ut! Född i Lidköping och uppväxt i lilla fina lundsbrunn. hoppas jag har några vänner kvar... snälla förstå mej, jag var 6 år.. förstod inte bättre :(

har haft besök här hemma idag. en frida och två fluffiga hundar. lek o stoj å en hel del freestyleträning har det blivit!

Vi börjar få ihop var sitt program nu och jag tror det blir bra när det blir lite mer intränat, lite mer utsmyckat och genomtänkt osv. vi e ju fortfarande nybörjare :D de kan ingen ta miste på!!

frida å myntha e förstås snäppet bättre än oss :D så himla duktiga. sen ska vi, o kristina o silver träna in ett program tillsammans oxå (de visste du va, kristina?). åh, de kommer bli galet bra. :D

Nalle va så glad att han fick va me å leka idag :D brudarna var galet heta! Godingen var helt förälskad i bägge två, men mest smulan. liten o blond vet ni. Kärleken var inte riktigt besvarad dock.

å så måste ni få se denna störtsköna bild på myntha!! hahahaha hon e helt galen :D hon vallar pompe tror jag :D inte lätt å veta att inte han är ett får!De e Frida som har tagit alla dessa fina bilder!! utom den där hon själv är med förstås :D

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hmm... marsvinsplågare där... ;)

Och lura inte i alla dina besökare att Myntha och jag skulle vara bättre än Er! Ska allt lägga ut filmerna i min blogg nu så de kan se med egna ögon vem det är som har kommit längst med sitt program! Yepp, så får det bli!

Hehe, nä kärleken till Smulan var inte riktigt besvarad från hennes sida *skratt* Hon tyckte väl att 9 år är lite väl stor ålderskillnad! hihi! Du får klippa Pompe bättre till nästa gång så Myntha slipper tro att han är ett får... fast, han verkade gilla att bli vallad, så glatt som han skuttade omkring! ;)

8:43 em  
Anonymous Anonym said...

Vadå? Ska jag och Silver göra ett program? Jag trodde vi bara var socialt stöd. Ska ska ska! Nästa vecka ska vi börja träna. I morgon tenta. Blää

10:16 em  
Anonymous Anonym said...

Det kanske va lite fusk att jag gissade. Det lät ju trovärdigt att du flyttade hit som tvååring, men jag visste ju att det va Simon som va två år...

10:00 fm  
Blogger emma... said...

jag kommmer aldrig förlåta dig emma, det ska du veta, det är bäst att du inte retar upp mig på ett tag...hundmördare!!

10:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Home