onsdag, februari 07, 2007

vad skådar mitt öga??!?!?!

e de inte skönheten som tittat fram igen?!?!! :D härlig skogspromenad idag.. men jag har träningsverk. i axlar, rygg, lår och skinkorna.. vet inte varför. inte har jag tränat i alla fall!! inte på läääänge.

idag har jag haft besök av min goda vän sandra... hon e ett så rart litet hjärta. vi pratade, fikade och såg på bring it on 3 (går nog inte se för många gånger:-), undrar om de kommer en 4a snart! *hoppas*

sen så har jag varit på Exit.. de va helt ok. ska nog lära mej att hantera dom där kidsen snart. de e trots allt mest 12åringar i min grupp å såna gillar jag. dom e goa :D

förra gången efter exit, när jag skulle åka hem kom de ut en gubbe från kyrkan, när jag gick förbi dörren (jag kom ut källarvägen) han frågade mej om jag kunde skjutsa hem honom. tänkte väl att jag var en sån där frälst och vi ska ju vara hjälpsamma å så.. kristuslika.. men jag blev rädd för honom å sa att jag inte hann de. å så skyndade jag in i bilen innan han hann ikapp. å så åkte jag... hade så dåligt samvete sen... :( vad tänker han om kristna när jag är så kall och ohjälpsam lixom.. mm de va jobbigt. men sen glömde jag det... idag efter exit sa en av ledarna att den där gubben som varit i kyrkan hade plockats in nu.. han har tydligen spritit skräck i området runt kyrkan där han bor.. han har mördat sin fru och är psykiskt sjuk, schizofren.. hujeda mej. inte kan man vara naiv i dagens samhälle. men jag är så rädd av mej så jag brukar klara mej.

imorn ska jag förresten till småland, ska hem till en kille som jag träffat på internet :D aldrig träffat förut i verkliga livet. så om de händer nått så ska ni veta, alla mina nära och kära, att jag älskar er!! pusspuss

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

åå fy va läskigt. Vilken himla tur att du inte körde honom då :/ Kanske skyddade Gud dig i det ögonblicket :) Vem vet?

Tänker på dig i dag, kl 12 tänkte jag på dig och nu tänker jag på dig.. undrar vad Emma gör nu tro?! Hoppas ni har det bra.

Snart ska jag träffa herr T vid konsum. Vi ska köpa godis, det är väl lördag i dag? haha

Kram o hej leverpastej

3:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home