lördag, februari 10, 2007

bara lite prat.

på hela den här veckan har jag inte ätit godis. de e så konstigt.. sist jag inte skulle äta godis va de galet svårt!! klarade mej kanske en vecka men då hade det varit riktigt, riktigt tufft!! Den här veckan har jag inte ens tänkt på sötsaker.. det har inte alls varit några problem. konstigt. men skönt :) de blir säkert jobbigt sen. så här lätt kan det ju inte vara. kanske har jag lyckats producera mina endorfiner på annat sätt än med hjälp av choklad :D vet inte.. kanske snön har gjort mej glad.. nä ja vet inte!! de e ju härligt vackert ute nu i alla fall. ska försöka komma ihåg att reflektera över vad som förändrats från nuläget när jag blir godissugen nästa gång!

ikväll är det melodifestival. såg inte på den förra veckan.. men denna veckan känns ganska intressant. Marie Lindberg ska bli spännande att höra, tror hon kan vara min kopp te (för att stjäla hennes eget uttryck). Sen så ska de bli kul å lyssna på Jimmy! :D han har alltid så goa å glada å härligt ointelligenta låtar. The Ark kan också bli bra.. Kanske.. å dom andra.. mm vem vet. regina blir nog mest pinsam.

känns helknas å ha en så här oplanerad helg.. inget jobb, ingen volleyboll å.. ingenting. de e faktiskt skönt! men imorn ska jag vara mötesvärd i kyrkan. då hälsar man på alla som kommer och så tar man upp kollekten o räknar pengar. Ja, å så kollar man så att det inte börjar brinna eller nått.

Lyssnar på Daniel Lindström nu. Han var med i så ska det låta igår. Jätteduktig... å så sjunger han på svenska på sin senaste skiva.. de e alltid lite grädde på moset... om de e bra texter förstås. å de tycker jag allt att han har. skapliga iaf :) om nån inte vet vem han är så vann han idol första säsongen. de va han som gav Kirsti hennes första Hallelujah moment har jag för mej :)

åh! upptäckte just att Sarah Dawn Finer ska va me i melodifestivalen! inte idag. men en annan dag. :) hon va i samma lag som daniel igår. heeelt fantastiskt duktig!otroligt stark o tonsäker röst. wee.