fredag, februari 09, 2007

ujujuj

vissa får hastighetsböter, andra får klantighetsböter. så är det bara. därför svider det inte ett dugg när jag tänker på att min smålandsresa kostade mig lika mycket som en semesterresa till kanarieöarna (viss överdrift, men närmare 2000:-!).

För en vidare förklaring så låste jag in mina nycklar :D andra gången i historien. första gången var jag i alingsås... varför kan jag inte göra de hemma på garageuppfarten istället? denna gången fick jag ringa bärgaren. han kom å hjälpte mej.

så jag ser det som en kvällskurs i hur man öppnar en låst bil utan nyckel... det såg enkelt ut.. möjligt att jag skulle kunna klara av det själv nästa gång!! ska börja bära runt ett par träklossar och en plastremsa i min handväska.

för övrigt ska man inte släppa ut mej själv på vägarna. jag går vilse i min egen sko.. helt seriöst. de e otroligt. ett under att jag kom både dit och hem. till slut.

nu ska jag transkribera intervjun jag gjort idag.. så jobbigt bara å lyssna på sej själv!!! men men :D å ikväll ska jag ha myskväll.. alldeles ensam. bara jag och så ska det låta. eller lets dance. får se.