söndag, februari 11, 2007

ska ut å flyga matta nu.

var i kyrkan idag.. mötet inleddes med en sång.. en fin sång.. som jag snart ska höra igen.. fast på en film. aladdin :) en helt ny värld sjöng dom! åh, så fin den är. men jag ska snart höra peter jöback sjunga den. vi hade aladdin på vhs förut men den e borta. försvunnen. men igår så... införskaffade jag mej en ny variant. wee! så idag ska jag se på den o njuuta.. har saknat den! så underbar film :)

sen så ska jag försöka göra intervjun på pappa idag, då har jag gjort två av mina tre intervjuer till c-uppsatsen. gott.

huh.. mina tentor från förra kursen är rättade nu. jag har inte fått resultatet.. vet inte om jag ska ringa, eller likaväl åka o hämta dom. den ena vet jag ju att den inte är godkänd. eller vet gör jag inte men. eller jo.. men den andra har jag ingen aning om hur den gått. hm. inget kul om jag måste göra två tentor igen. jag tror jag försöker åka å hämta dom imorn. så kan jag låna ett par böcker oxå som jag behöver för omtentan.

hääärligt väder förresten! skamligt å sitta inne. men ganska skönt. ska kolla me pappa om filmen är.. ehm.. redo att ses på.

förresten jag är glad idag!! :) brukar jag väl va men. idag är jag glad!! å skuttig! wee

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh, nu blir jag också sugen på att se den filmen! Det var verkligen jätte länge sedan jag såg Aladdin...

Pompe har blivit utmanad utav Myntha och Smulan! Surfa in i bloggen för att läsa mer ;)

12:03 fm  

Skicka en kommentar

<< Home