onsdag, februari 14, 2007

blondin å hundträning

idag var emma tvungen att gå upp så tidigt som halv 9! *huh* skulle till frisören för att slinga håret. har saknat mitt blonda hår så hemskt mycket. nu e jag lite ljusare igen.. inte jätteljus men.. typ som innan jag fick den där hemska idén att bli brunett. blonds have more fun helt enkelt. å så passar färgen bättre till min intelligensnivå. ;)

när jag var färdigfriserad for jag och pompe
till lidköping för att träffa smulan, myntha och frida o träna lite freestyle.. blev även lite x-box :) ett sånt där "vi-sparkar-och-slår-på-varandra-tills-någon-av-oss-dör"-spel. de va skoj! pompe ville hem... myntha är otäck.

ikväll har jag varit på X-it och försökt få mina barn att lära sig den teatern som en av dom har skrivit. dom e så himla duktiga. börjar trivas bland kidsen nu. fast mina är 12-13 år så dom e inte så små. men dom små e rara oxå.. faktiskt. idag va de skoj att vara på x-it. *glad*

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Shit! Är det pompe på bilderna? Han verkar oxå ha vart hos frisören om man säger... =O

10:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home